Checkout

Checkout/oplevering/schoonmaak

Gewaardeerde gast, we hopen dat u een onvergetelijk verblijf heeft gehad in The Suite Amsterdam.
Wij hopen ook dat u The Suite aan ons overdraagt zoals u het heeft aangetroffen, zodat wij The Suite weer schoon en op tijd kunnen aanbieden aan onze volgende gasten.

Dit houdt o.a. in dat:

  • U op tijd met al uw bezittingen het pand heeft verlaten (uiterlijk 10:00 uur) 
  • U de twee sleutels van de voordeur op de bar in de keuken heeft achtergelaten.
  • De kleine vuilniszakken zijn gedeponeerd in de grote vuilnisbak in de keuken.
  • Al het gebruikte bedlinnen en gebruikte handdoeken in de keuken worden achter gelaten.
  • Er geen afwas meer aanwezig is en dat al het servies en bestek schoon en droog is opgeborgen.
  • Er geen sporen van vloeistoffen zichtbaar zijn op vloeren, muren en overige oppervlakten.
  • Alle meubels op de originele plek staan.

Tijdens de incheck kunt u het bovenstaande controleren en eventuele afwijkingen direct aangeven, zodat het meteen verholpen of genoteerd kan worden.
Met het ondertekenen van de gebruikersovereenkomst verklaart u dat u The Suite Amsterdam schoon en onberispelijk in gebruik heeft genomen.

Het starttarief voor onze schoonmaakdienst is €50,-
Schoonmaakkosten kunnen oplopen tot €250,-

LET OP!!! Glijmiddel op oliebasis of andere vloeistoffen die olie bevatten zijn nadrukkelijk niet toegestaan in The Suite Amsterdam. Ook siliconen zijn niet toegestaan. Extra schoonmaakkosten voor de reiniging van olieresten of siliconen worden doorberekend en ingehouden op de borg. Voor het verwijderen van olieresten en siliconen rekenen wij tenminste €75,- We hebben altijd glijmiddel op waterbasis beschikbaar (op aanvraag tijdens de incheck).

Wat onze klanten over ons zeggen

"Your Fantasy is My Command"

Simone en Mark